Idag är jag ledig och jag hade tänkt åka till Andreas och vara med honom. Ska vara där hela helgen de ska bli trevligt. Inat träffat honom på 6 dagar. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på för de har vi inte bestämt, de blir väl mest bara att vara och njuta av varandras sällskap. Annars så måste jag plugga på lite saker från jobbet så att jag lär mig de snabbare.

Det går bra på jobbet tycker jag jag lär mig saker och igår stod ajg i kassen hela degen typ ensam och det gick bra. Fick frågar på en del saker men de är de sakerna som jag ska plugga på. Jag tycker att det är jätte roligt att jobba. Så jag är jätte glad att jag har fått detta jobbet.


Nu ska jag packa och göra mig klar för att ta mig in till stan. Vi får ju se när jag kommer fram till Andreas, eftersom att tågen är försenade men de ska nog gå bra. har kollat på datan och de har inte tagit bort några tåg idag så de hoppas ajg löser sig.

Ha de kanon <3




Kommentarer
Postat av: Annelie Anka

Jag tycker det är så roligt för Dig att Du fått jobb... Lycka Till lilla skit-fis!

2010-02-04 @ 21:59:37
URL: http://morins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0