00.46

Ligger i min säng och ska sova hade jag tänkt men först blir de ett litet blogg inlägg. Det var ju ett tag sedan jag skrev men det har inte hänt så jätte mycket ändå. Det har hunnit bli nytt år bland annat och det har blivit riktig vinter här nere hos oss. Tycker att det är skönt och väldigt fint med all snö. Det som är dåligt med detta är att jag inte har någon tjock vinter jacka men det får gå ändå. Var inne i Kristianstad härom dagen och kollade efter jacka men det blev ingen för att ajg tyckte det var för dyrt. Jag har ju inte så jätte mycket pengar att röra mig med. Jag får ca 3 000 i månaden och det ska ju räcka till mycket. Jag har också bestämt mig för att spara 500 kroner i månaden för att jag och Andreas ska kunna köpa hund. En ska som jag tycker är rolig är att ajg ska på 2 st arbets intervjuer nästa vecka så man får ju hålla tummarna för det. Är riktigt trött på att vara arbetslös. Men man kan ju inte göra mer än sitt bästa och de får man ju hoppas på att de gillar.

Det känns liksom soma tt man kan gå vidare i livet om jag får ett jobb. Just nu så tycker jag att allt känns som ett lång lov. Man gör ju inte så jätte mycket. Får jag jobb så öppnar det flera dörrar, dels så kan jag flytta hemifrån, Och man får känna på det riktiga vuxen livet. Man behöver inte tänka vad ska jag göra idag då när man vaknar. För har man ett jobb så vet man att man ska jobba.


Nu hade jag tänkt sova, klockan är ju mycket. Imorgon ska jag åka till Andreas och de ska bli mycket härligt. Är så sjukt lycklig med honom. Han gör mig hel och jag kan inte leva utan honom.

Ha de så fint och god natt på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0