10.40

Lördag förmiddag idag. Vet inte riktigt vad som händer idag mer än att mamma och jag ska kolla på let's dance som börjar om typ 1 timme. Annars vet jag inte vad som händer idag blir nog en lungn dag tor jag.
Men den som lever får ju se vad som händer.

Ska berätta för mina föräldrar att jag har tänkt flytta till Andreas. Ska bli riktigt skönt att göra det. Det spelar ingen roll vart jag än bor ifall jag bor här hemma eller om jag bor hos Andreas. För det skilljer typ bara 10 min som jag måste åka tidigare. Så det är en sak som jag ska avklara idag så vi får hoppas att det bllir glada miner.

Ni får ha de så bra så länge :) 


Kommentarer
Postat av: Johanna

de har redan fattat att du tänker göra det så fort du fått jobb. Så det går nog bra ;)

2010-01-30 @ 14:25:32
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0