helgen.

Denna helgen så har jag varit hemma kom hem vid 7 tiden i fredags kväll hade varit hos Andreas. Kollade på handbollen med Julia sedan åt vi lite mat, efter det så kollade vi på lets dance. Det var trevligt att ha en kväll med familjen när det är lungt och inte massa bråk.

Lördagen så åkte vi in till stan Julia skulle tävla så vi släppte av henne vid simhallen sedan gick vi på stan först var de bara mamma och jag sedan kom pappa och även Johanna. Det blev lite handlat, bland annat : armband, örhänge, strumpbyxor, present till Tilla och en väska. När vi var klara så körde vi hem och släppte av pappa sedan körde vi vidare till Kristianstad Johanna skulle köpa skor och sedan skulle hon ha 100 kroner för hon hade betalat 100 kroner för mycket när hon hade köpt en dammsugare så de fixade vi sedan hem. När vi kom hem så gjorde jag inte så jätte mycket hade så sjukt ont i huvudet så jag trodde jag skulle kräka. Så jag låg på/i sägnen hela kvällen nästan. Jag var hemma själv hela kvällen ganska skönt när man kännde sig så som jag gjorde. Mamma, pappa och Julia var iväg och bowlade med Familjen Anka (Andersson).


Min söndag har varit lungt gick upp käkade frukost körde Julia till stan sen hem satt lite vid pappas data och skickade över lite av mina bilder som jag hade på en hårddisk sedan spelade jag lite wii och körde och hämtade Julia senare. Annars så ahr jag fixat på mitt rum, dammsugat och hjälpt mamma. 

Just nu så gör jag inte så jätte mycket sitter och tänker hur jag ska lägga upp mig dag imorgon. Ska in till stan och fixa lite saker sedan ner till Malmö och söka jobb och sedan hade jag tänkt gå lite på stan så nu sitter jag och kollar lite vad jag ska köpa. Men vi får se hur det blir med det. Ska snart gå och lägga mig också och prata med Andreas som jobbar. Han är bäst min prins !

Ha de underbart <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0