jaha.

Sitter och funderar på vad jag ska packa ner för kläder. Ska åka till Andreas imorgon funderar i fall jag ska ta något av de nya som jag köpte igår. Tycker alltid att det är lika svårt att bestäma de i förväg. För de man känner för när man packar ner de vet man ju inte om man vill ha om typ 2 dagar. Men de blir nog ett par jeans lite tröjer och någon kjol. Det är ju så himla kallt ute så man vet ju inte alls hur man ska täka heller. Om man ska göra något eller så. Men de får väl gå bar ändå, spelar inte så jätte stor roll. Jag är ju snygg i allt ;) Eller hur var de nu. hahaha. Tänkte att ajg sulle packa nu i kväll för att slippa göra de imorgon. Smart av mig va?

Ska bli härligt att få vara med Andreas igen, har inte träffat honom sedan i fredags så jag saknar honom jätte mycket. Är så himla lycklig att jag har honom. Jag älskar honom mer och mer för varje dag. Finns ingen som honom. Han är mitt ljus i mörkret. Är så sjukt glad för han ger mig viljan att kämpa och orka. Finns inte inte ord för att beskriva hur underbar och fin han är ! Älskar han så sjukt mycket och kommer alltid att göra det.

Det är du och jag mot världen älskling ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0