trevligt

Nu sitter jag här i köket och har nyss fikat lite. Det var gott efter att ha varit ute och skottat lite snö. Så när man kom in var man lite frusen men ändå varm. Så jag gjorde lite Cappuccino varmt och gott.

Sitter i köket med Johanna som är hemma hos oss nu. Det är trevligt, tycker ajg. Det känns som att vi kommer bättre överens nu när hon har flyttat. Men de kan ju vara för att vi inte träffas så mycket som vi ändå gjorde när hon bodde hemma. Men snart så ses vi inte så mycket om jag flyttar. Vilket jag har planerat att göra i början av mars. Men måste berätta det för mina föräldrar. Men vet inte riktigt hur eller vad jag ska säga. Vill ju inte att de ska bli arga på mig. men De tror jag inte att de blir. För jag har ju jobb och jag är ju faktiskt gammal nog för att kunna flytta. Det blir lättare för mig än det är för Johanna eftersom att hon får betala allt själv. Jag har ju ändå någon att dela allt med. Men det blir nog bra. Ska försöka berätta det idag. Känndes inte som det var tillfälle för att göra de igår.


Kommentarer
Postat av: Johanna

jaa så är det..

2010-02-01 @ 10:22:49
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0