Underbar vecka .

Nu den veckan som har gått så ahr jag varit med Andreas hela veckan. Det är så sjukt skönt när man kan känna att man bara har varandra att tänka på. har varit riktigt mysigt. Han jobbade bara 2 nätter så jag fick var ensam lite men fick ju klara mig ändå.

Vad jag har gjort annars den gångna veckan är att jag var på en grupp intervju för Mc donald's i måndags det gick bra där blev kallad till en enskild intervju som var idag och det kändes helt oki tycker jag. Får bara hålla tummarna för att de går bra. Annars så har de inte hänt så jätte mycket, Jag blev lite sjuk och hade typ ingen röst i ca 3 dagar. Eller jag hade en väldigt hes röst. Var planerat att jag skulle på intervju i örkeljunga på torsdagen men hon som skulle hålla i intervjun var sjuk så det blev inget då.

Annars så har jag och Andreas varit på Ikea coh väla i fredagen sen körde vi till Ängelholm och köpte några muggar som Andreas hade sett när ahn jobbade. På kvällen så var vi hemma hos Andreas föräldrar.

igår så gjorde vi inte så jätte mycket var  och handlade lite lagade jätte god mat och kollade på film hela kvällen. En riktigt underbar och mysig lördag.

Idag så var det bestämt att vi skulle hem till mig så vi körde vid 12 tiden och när vi kom hem så fikade vi lite med mamma, pappa och johanna sen skulle de iväg och dansa. Då fixade jag och Andreas eld i kaminen och sedan gick vi upp och spelade wii. Vid halv 4 tiden så körde jag till Mc donalds för intervju och då körde Andreas också, han körde hem Johanna och sedan hemåt. 

När jag kom hem så fixade mamma mat till oss, Jag berättade hurt jag tyckte att det gick idag och sen åt vi. Och nu är vi här.


Tack för en underbar vecka Älskade Andreas du är bäst <3


Nu hade jag tänkt kolla på en film:)
Ha de fint <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0