min torsdag..

Torsdag idag och bara en dag kvar till de är helg. Det känns riktigt bra tycker jag. Min helg ska spenderas med Andreas :) Ska åka till honom efter jobbet imorgon. Vi får hoppas att de går fort att stänga imorgon så att jag hinner med tåget 19.22 men de tror jag inte att jag gör tyvärr så får väl ta tåget 20.22 så himla drygt om jag kommer till stationen och sen missar tåget precis när jag kommer då blir jag arg.

För om jag missar tåget de tåget som går 19.22 så är jag inte frame förens klocnan nio typ. men vi får väl vänta och se hur de blir. Får ju hoppas på de bästa.


Min dag idag har varit helt oki tycker jag. gick inte upp ur sängen förens klcokan var halv 10 gjorde mig klar sen gick jag till bussen. Åkte in till stan och gick sedan upp till min syster som ahde åkt hem från jobbet för hon var lite sjuk. Var där i typ 50 minuter sedan gick jag bort till jobbet. Det gick bra på jobbet idag tycker jag. Det endå som jag tycker var dåligt var att jag inte fick någon lunch. Så jag jobbade från klockan 12 till 19 utan att äta något. Man blev ju lagom seg och trött. Men de fick gå bra ändå. Men ska iaf säga till att de inte kan dra någon middags rast på mig idag. Det är även en annan dag som de också ah dragit middags rast fast jag inte hade någon middag. Så måste säga till om de imorgon. De får de ju lösa för det blir ju en timme mer som ajg ska ha betalt för.

Annars dagen idag eller man ska kanske säga kvällen nu. Så blir de inte så mycket mer gjort. Känner mig lite lagom trött så de blir nog mest lungt. Men nu ska jag göra något annat en stund får se om jag skriver något innan jag gåoch lägger mig. ha de så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0