Måndag igen.

Helgen har gått super fort och nu är det måndag igen.

Min helg har varit bra, har varit på julmässa i lördags med mina föräldrar och min älskling. Igår var vi i Höllviken och hälsade på hos min faster, farmor var nere på besök i skåne. Det var trevligt tycker jag men det känns som att helgen har gått för fort. 
idag har det inte hänt allt för mycket, vaknade av att Zera gnällde och efter typ 1 timmes gnällande från henne så gick jag upp och la mig i soffan för att försöka sova lite där med de gick inte så bra.
Nu är det kväll och Andreas har kört till jobbet så det är bara jag och Zera hemma. Har föreststen lärt henne att krypa. Super duktig är hon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0