Snö på en Fredag.

Idag är det fredag och jag har jobbat idag. Alltid lika skönt när man har jobbat känner sig så glad på något sätt.
När jag kom hem så tog jag och myste med Zera och åt lite kräm med mjölk super gott. Sen la jag mig och vilade bort min huvudvärk och kollade på top model. Där efter tog jag en lång och skön dusch. Super härligt var de med de varma vattnet. Och nu har jag precis varit ute och gått med Zera, Andrea mamma Eva-Marie och hennes hund Bellis. Det var trevligt och det snöar ju ute så det känndes uppfriskande också. Idag är det även en lite speciell dag tycker iaf jag. För det snöar ju ute och det är första gången som Zera ser snö och måste ju bara säga att hon älskar det. Hon tycker att det är skit roligt med snön. Super roligt tycker jag för vad ajg har hört så skulle det bli en värre vinter detta året än vad det var förra året så hade ju inte varit så roligt och hon inte hade gillat snön. Men hon är väl som alla andra barn. hihi.

Ska försöka ta några fina snö bilder på henne imorgon om snön ligger kvar :)



  Här är iaf en jätte söt bild på henne när hon var 8 eller 9 veckor. Supersöt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0