Ändrade planer...

Min dag började rätt bra gick upp vid 6 och gjorde vid mig och gick ut med Zera sen var det dags för jobb. Det var ju bara 4 timmar så de gick ju rätt snabbt. Efter jobbet så ringde min kära syster Johanna och sa att vi fick ställa in våra planer för dagen. Vi hade tänk köra till väla och IKEA men de blev ju nte så för hon var tvungen att hoppa in och jobba så vi får se om vi kan göra det imorgon. Lite tråkigt men det blir nog bra.

Så nu är de planer som jag har för dagen är att gå ut rasta Zera, laga mat och sen ska vi fira Andreas storebror som fyllde 25 år igår. Annars så blir det mys och lite träning.

Vad ska ni göra ?


Kommentarer
Postat av: alexandra svarar

haha ja dom är så söta så :D

2010-10-19 @ 13:21:31
URL: http://alexjornevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0