Lördag.

Min lördag har varit riktigt skön har bara tagit det lung och haft de riktigt mysigt idag. Min kära sambo hade jobbat natten till idag så han sov rätt så länge så det var bara jag och hunden vakna här hemma så vi myste framför tvn sen gick vi ut och gick en rätt så lång runda vilket var riktigt skönt, det var ju kyligt men ändå friskt. Sen var det hem och mysa igen tills våran älskade Andreas vaknade då vi kollade på lite bilar som jag hade hittat på blocket som jag ville ha. hehe, drömma kan man ju alltid. Sedan blev det mat och lite mys innan han skule till jobbet igen. Då han hade kört till jobbet så satt jag och tog de lite lungt sen gick jag ut med min älakade vovve riktigt skönt.  Sen så blev det lite städning och prata med syster. Sedan så blev det tvn och ett glas vin. Det som jag kollar på är dansbandskampen. Det är ett helt oki program tycker jag och det är ju ett bra sällskap när man är hemma själv, även om jag inte är själv Zera är ju oxå hemma. Nej nu blir det tillbaka till soffan för mys med hunden :)

Hoppas att ni alla får en fortfarande kväll !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0