Ny dag...


Ny dag och ny vecka. Härligt.

Vad ska denna dagen och denna veckan bjuda på?

Det som redan har hänt denna dagen är att jag gick upp vid halv tio och åt frukost sedan gjorde jag mig klar för att ta en morgon runda med Zera. Riktigt härligt väder att ut och gå i och Zera har blivit mycket bättre på att gå i koppel så nu är det till och med skönt att gå med henne fast att det kommer folk. För innan skulle hon bara dra och ville gå fram till de. Hon är ju rätt så stark oxå så det är de som gjorde det mest jobbigt. men nu har hon blivit så duktig att hon går fint. Men det är ju inte alltid men blir ju bättre och bättre. Så det är ju skönt. Efter att jag hade varot ute med henne så körde jag iväg och jobbade min timma som jag hade idag.

Så nu har jag bara lekt med Zera och kollat på tv. Fast just nu sitter jag ju här och lyssnar på musik. Det som är på är Volbeat. Sjukt bra musik måste jag säga.

Väntar även på att Andreas ska vakna så att  vi kan göra något skoj idag. Blir kanske en tur till väla och IKEA. Den som lever får se. Fick även ett samtal från jobbet och ska jobba 6,5 timmar på fredag så det ska bli helt oki. Sen på kvällen så är det tänkt att vi ska bowla med Caroline och Christoffer på kvällen. Ska även träna med Zera oxå, fast det blir inte på klubben för det är ingen träning denna veckan tyvärr så vi får ta de själva. Andreas och jag hade även tänkt baka bröd till helgen så denna veckan är redan planerad rätt så bra. Känns skönt att man vet vad man ska göra.

Nu hade jag tänkt kolla efter lite nya jobbb för jag vill ju inte städa hela livet. Så ha de nu så bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0