Senaste.

Ja det har varit rätt så dålig uppdatering på de senaste dagarna. Har jobbat en del och bara försökt ta de lungt. Har varit så sjukt förkyld hela veckan och är det fortfarande men de har inte hindrat mig från att göra saker, för denna vecka så tycker jag att ja har hunit med att göra en massa saker. Har städat och fixat här hemma, varit på väla med min kära syster Johanna, viklet var riktigt trevligt.  Så det tackar vi för :) Igår så var det jobbedag och sen var det hem och fixa här hemma ut med Zera och sen var det dags att fixa till sig lite för vi skulle får besök av våra uderbara vänner Caroline och Christoffer. Alltid lika roligt, vi hade bara en lungn och trevlig kväll med IDOL och spel. Idag har Andreas och jag kört hans syster till stallet sen så körde vi hem och gick en runda med våra underbar hund som vi älskar så sjukt mycket, Sen bestämde vi oss för att köra till väla och IKEA för att Andreas ville ha lite saker där så då blev det så. Vi köpte aven ett nytt spel som vi testade nu ikväll med Andreas föräldrar. Spelet heter Hjärnsläpp och var roligt, man fick sig ett par roliga skartt. Nu ska jag sätta mig i soffan och mysa med mina älsklingar.

Ha en fin kväll !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0