Lördag

Lördag idag och 2 veckor till julafton. Känns lite konstigt för jag har ingen riktig julkänsla. Den kommer får vi hoppas... Idag har vi varit iväg och träffat en kompis och hennes hund Lova så Zera har fått leka med sin bästis. Så nu är vi hemma igen med en trött hund. Alltid lika roligt att se på när de leker. De leker så himla fint och inget bråk eller något så de är skönt. Ja de var de vi hunnit med än så länge dagen har ju bara börjat... Om inläggen är lite konstiga kan de bero på att jag mobil bloggar och inte riktigt lärt mig de :)


Tänkte också bjuda på en av mina favorit bilder på Zera just nu som jag fixat till..


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag har inte heller riktigt fått julkänslan! Snön gör verkligen mycket!

2011-12-13 @ 22:10:56
URL: http://heleeens.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0