Dag med syster

Nu var de ett tag sedan jag skrev här igen. Har inte riktigt kännt mig motiverad att skriva något för de har inte hänt så mycket på den senaste tiden. Men de dagarna som jag har skrivit så har de inte funkat att ladda upp lnlägget så då har jag helt enkelt struntat i att bråka med datan. Så nu gör vi ett nytt försök så får hoppas att detta funkar.

Idag så har jag varit ledig och då har jag tillbringat dagen tillsammans med min syster i kristianstad. Mycket trevligt om man bort ser från vädret. Det ar ju inte så skoj med regn. Men de blev lite fynd som ajg kan visa för er en annan dag för just nu så orkar jag inte.

Var riktigt trevligt att vara med dig idag min kära syster. Men de är de ju alltid !
Ses på fredag !

Imorgon så blir de jobb och sen ska vi på marknaden som är här i byn. Trevligt.




Jag och syster första födelsedagen ♥

Syster och jag första skoldagen ♥

 



Jag och syster på väg till första skolavslutningen ♥


Kommentarer
Postat av: Sofie - mamma till Mion

tack säger mion! :)

2011-06-20 @ 22:10:12
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0