saknar...

Nu vill jag bara ha fredag här !! Vill träffa min Andreas igen tiden går så sjukt sakta. Men skönt ändå att det är onsdag de hade ju kunnat vara värre, de hade ju kunnat vara tisdag så de är ju bra att de är onsdag. Morgon dagen kommer iaf att gå lite fortare för då har jag lite ärenden att fixa. Ska ner till banken på ett möte och ver ju inte hur långt tid de tar den ska jag hämta ut min medicin och köpa front line på apoteket. Ska städa och fixa här hemma ikväll oxå för nu orkar jag inte göra de för de är ju rätt varmt. Men man ska ju absolut inte klaga.

 

Skulle mest bara säga att jag saknar min älskling jätte mycket. Du är de den finaste och bästa som finns. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0