torsdag

God efter middag på er alla.

Nu har jag bakat nya Pizza bullar de blev ca 40 st. Andreas älskade de jag gjorde förra veckan så då var de bara att baka fler. Så snäll flickvän han har va ? Så nu står han i köket och diskar för de fick inte jag göra. När de är gjort så ska vi ut med Zera. Får ju hoppas att de inte regnar när vi går ut. Sen ikväll så ska jag iväg till klubben och träna med Zera. Var ju ett tag sen jag tränade med henne så vi får hoppas att de går bra. Men jag får ju inte ha för höga förhoppningar. Andreas slutade tidigt idag så de är därför han är hemma nu :) Riktigt härligt att han är hemma.


Ja de är lite om vad som har hänt och ska hända idag.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0