Detta blir bra.

Hallå ja !

3 dagara kvar till julafton och jag har en julklapp kvar att köpa. Det är till pappa men vet inte vad jag ska köpa men han får ju säga de idag och så får jag försöka köpa de imorgon. Så det blir nog bra med dig. Jag känner på mig att denna julen kommer att blir bra. Fast den kommer inte blir bäst som den var för. För att det saknas en viktigt sak enligt mig men det kommer inte bli så. Det som kommer saknas är min älskade mormor. Men hon är med mig varje dag i mitt hjärta.


Idag så gick jag upp och kollade på tv kollade på One Tree Hill och sitter fortfarande vid tvn kollar på Top Model just nu. Senare idag så ska jag damsuga på mitt rum och sen hade jag tänkt att gå ut och ta en promenad i vårt fina vinterland. Det är så härligt med snö tycker jag. Allra mest nu när det start ärt jul.


Jag har en bra känsla som känns helt underbar och det är att det känns att resten av detta året kommer bli toppen. Ska får fiar jul tillsammans med min underbara familj och det ska verkligen blir skönt att vara hemma när alla är hemma. Så man slipper vara ensam.

Nyår ska jag fira med min älskade Andreas och Christoffer och Caroline det ska bli jätte roligt tycker jag. Jag tycker att man känner sig vuxen nu. Att göra något utan att vara med sina föräldrar eller något liknande. Jag ser verkligen fram emot det. Detta är mitt och Andreas 3:e nyår som vi ska fira tillsammans. Han och jag är bäst! Finns ingen så bra som vi. Älskar honom över allt annat.

Han gör mig lycklig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0