Min Lördag

Denna dagen har varit ganska trevlig:) Jah har fixat på mitt rum, varit i Kristianstad en lite sväng där köpte jag ett par helt underbara vantar, sen när vi kom hem fixade jag de sista med mitt rum efter det blev det god mat tillsammans med hela familjen och sen hade vi de trevligt med dans, prat och god dricka. En helt klart godkänd lördag tycker jag.


Har inte riktigt bestämt mig om jag ska följa med till helsingborg imorgon (idag) Julia ska tävla och mamma och Johanna ska antagligen gå på väla. Men ajg vet inte om jag orkar det. Jag hade ju tänkt träna så vi får se. Har ju hela natten på mig att bestämma mig.

Saknar min Andreas. Men vi ses på tisdag äntligen. Hatar att vara utan dig.
.

Nu ska jag sova. Ha de fint.

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0