21

Nu sitter jag i soffan och tar de lungt. Har varit en bra dag idag tycker jag fast har varit trött hela dagen. Men de ska vi nog ordna till i natt hoppas jag. Idag å har jag varit ute och gått med Zera sen åt jag lite sen var det dags att köra till jobbet. När jag kom hem från jobbet så körde jag och Andreas och handlade sen blev det matlagning och när maten var klar så åt vi och kollade på tv. Sen var det bara att sitta och bara vara.

Nu ikväll så har jag fixat med tvätten, varit ute och gått med Zera och nu sitter jag här och kollar på Anna Anka. Efter det så blir det sängen. Börjar ju jobba kl 6 imorgon så det betyder att jag ska gå upp vid 5 tiden. Sen är det samma sak på torsdag sedan är jag ledig till den den 29. fast de blir 1 timmas jobb den 27 men de kan jag leva med.

Nu ska jag återgå till tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0