...jaha....

Sitter och lyssnar på musik på spotify. Just nu så är det Zekes. Det är ganska skön musik tycker jag.

Sitter och tänker på en massa saker som jag inte riktigt har svaret på. Tycker att det känns som att allt är jobbigt och att jag gör en massa fel. Men jag tycker att det är bäst att fråga om man är osäker på något och om det inte är så kan de ju göra sakerna själva. Känner att jag blir så sjukt irriterad på de. De är inte alls roligt och det kanske är fel på mig att jag inte har lärt mig de sakerna ännu men det är ju så sjukt mycket man ska tänka på i början. Sedan är de inte lätt att lära sog vad det finns om man bara får göra samma saker hela tiden.

Nu blev det ett lite negativt inlägg men känner att jag kan lägga mig ner och gråta. Det är inte mig det är fel på det är bara så att folk tar för mycket förgivet anser jag. det blir bättre om man hjälps åt. Det är inte så att jag inte tycker om mitt jobb längre för de gör jag men känner att jag vill lära mig de sakerna som finns i butiken. Men just nu så känns det lite jobbigt men ska försöka göra de bästa av allt. De kanske känns bättre redan imorgon. Vi får hoppas på de.


Nu ska jag nog inte göra för mycket. Ska försöka att inte tänka mer på jobbet idag. Hoppas att ni får en fin kväll. Ha de fint :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0