Söndag

Söndag idag sista dagen på helgen. Tycker att denna helgen har varit helt oki. Har haft något att göra varje dag så de är skönt annars blir de så himla segt. Ifredags var jag med Andreas sedan åkte jag hem och landade jag hos Johanna sedan åkte jag hem. Det var trevligt. Sedan igår så åkte vi ner till Höllviken till min faster och var där igår kväll. Träffade farmor och en kusin också. Det var ganska trevligt.

Idag så blir det antagligen att åka till IKEA med min familj. det ska bli trevligt. Men vet inte om jag ska köpa något idag. Ska till IKEA med andreas sista helgen idenna månaden också för att köpa saker till mig så jag kan flytta in. Det ska bli jätte roligt att flytta hemifrån. Men man kommer ju sakna allt här hemma. Har ju ändå bott här hela mitt liv så de är ju en ändring att klara allt utan mamma och pappa men de bllir nog bra.


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt att du haft en bra helg :)

2010-03-07 @ 16:41:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0