Vååår :)

Sitter just nu och lyssnar på fåglarna. En sjukt bra känsla, man känner att det är vår. Snön kan ju ta och försvinna så får men ännu mer vår känsla. Våren är nog den bästa årstiden. När man känner att de börjar bli varm och allt annat som hör våren till.


Idag för min del är de jobbet som gäller sedan åker jag till Andreas och myser. De ska blir roligt.
Vi får se vad vi hittar på för något nu i dagarna när vi är lediga. Men ikväll så blir det bara tv och mys. Jag slutar ju jobba vid sju och vet inte vilket tåg jaag hinner med. Men de blir bra ändå. Jag får ju vara med min prins ändå.

Nu ska jag kollar runt lite på datan sedan göra mg klar för jobb.

Ha de fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0