...

Min dag idag har varit helt oki, börjar känna mig sjuk :( Har fått hosta och ont i halsen så det är inte kul alls.

Kan berätta lite vad jag gjort idag (de lilla jag gjort. hihi)

Började med att jag gick upp vi 10 tiden och käkade frukost och myste med Zera sen var det dags att byta om och ut med Zera lite så hon fick göra sina behov och därefter så var det iväg till jobbet. 1 timma idag så de gick ju snabbt. När jag kom hem så kollade jag och hjärtat på tv sen gick vi ut med våra lilla vovve i de fina men blåsiga vädret. Men det var skönt ändå så vi gick en ganska lång runda. Sen gick vi hem till Andreas föräldrar och spelade spel med hans syskon. Annars så har det inte hänt så jätte mycket idag, ska ju iväg och träna med Zera och de får vi hoppas att de går bra. Efter de blir det mys med min älskling skönt han är ledig :)

Vad har ni hittat på idag ?


Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, gjort ikväll? :P

2010-10-18 @ 20:09:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0