Helg !

Idag så gick jag upp 06.15 för att göra mig klar för att sticka iväg och jobba några timmar och nu är det gjort. Har varit hemma i någon timma nu och tagit de lungt och myst lite med min lilla vovve och nu väntar jag på att Andreas ska vakna så man slipper känna sig ensam för Zera sover oxå så det är ju inte så roligt.

Mina planer för dagen är att vi ska till Ängelholm med Andreas lillebror Martin vi sak köpa byxor sen sak vi även handla lite på maxi. Sedan ska vi kanske äta i Ängelholm oxå om vi ska hem till Andreas föräldrar och spela spel med hans mamma och Martin. Det ska bli trevligt.

Nej nu måste jag sluta ska fixa lite frukost till Andreas och jag ska oxå äta är grymt hungrig :) ha de fint!


Kommentarer
Postat av: julia

<3

2010-10-08 @ 14:31:53
URL: http://stylebyjulial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0