110113

Hej.

Nu var de några dagar sedan jag skrev så nu tycker jag de var dags igen. Har inte riktigt haft tid och skriva de senaste dagarna. Har varit allt ifrån att träna Zera, jobba och ha ett socialt liv med Andreas. Men nu kan jag skriva för Andreas ligger och sover efter att ha jobbat hela natten och jag har jobbat färdigt för dagen.

Denna veckan har gått ganska snabbt tycker jag jobbade 1 timme i måndag och sen på kvällen så åkte jag och tränade på klubben och de gick bra tycker jag. Zera börjar bli riktigt duktig  och de blir man så glad för. De anndra dagarna så jag jobbat nästan hela dagen. Och igår var de kurs träning igen efter juluppehållet vilket var roligt. Gick helt oki för oss igår, det var bara inkallningen som Zera hellre ville leka med sin bästa kompis Lova så då sprang hon dig. Hon som brukar vara så duktig på inkallning. Men det är sådant som händre. Annars gick de jätte bra.

Ja de var lite om vad som har hänt i mitt liv så nu vet ni att jag lever :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack så jättemycket för din kommentar :) Man blir så glad när de uppskattas de man gör! Och jag älskar ju min blogg och älskar att skriva varje dag!

Sköt om dig!

2011-01-13 @ 14:46:11
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0