inte helt 100....

Denna dagen har inte varit så jätte roligt. Vaknade med ont i huvudet och kännde mig febrig och nu börjar jag få ont i halsen :( Inte så jätte roligt kan jag berätta.

Just nu sitter jag och försöker komma på något som man kan laga till mat. Det är så sjukt svårt att komma på de tycker jag. Sa till Andreas igår att jag tycker att vi är förjävla dåliga på att laga mat. Så om det är någon som har förslag på god och enkel mat så får ni gärna skriva de.

Nu ska jag försöka ta mig till köket och diska undan lite sen får vi se vad jag gör. Har jag kommit på någon mat óm vi kan göra idag så kör ajg nog och handlar eller väntar jag på att Andreas vaknat. Känner ju mig inte helt 100.


Vad ska ni hitta på idag ?


Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv; Tack :) Tycker du inte de ser konstigt ut att de fattas linjer ovanpå headern och sidmenyn? :p

2011-01-04 @ 19:20:28
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0