God morgon

Iadgt är det den första dagen på denna månaden men oxå den sista arbetsdagen denna veckan. Sen blir det lång helg 5 dagara ska jag vara ledig. Riktigt skönt. Får ju se vad som händer men de blir nog något skoj. Imorgon är den enda dagen som är planerad.

Nu sitter jag i soffan oxå försöker vakna till liv, känner att jag börjar få huvudvärk vilket inte är så bra för jag börjar jobba om ca 1 timme. Får hoppas de släpper. Annars idag efter jobbet då alltså så ska jag ner och hämta mina foto som ska vara färdig framkallade och sen ska jag gå med Zera. Hon får följa med när jag hämtar de så slår vi 2 fluger i en smäll tänkte jag. Sen blir det hem och fixa något att äta och fixa inför imorgon oxå. Annars blir de bara att plocka och  fixa här hemma.

Nu till en annan ska som jag tycker är svår. När man  börjar jobba tidigt på morgonen så är de super svårt att veta vad man ska ta på sig. För de är ju inte så jätte varmt på morgonen men sen blir de kanske varmt på dagen. Så då vll man ju inte ha på sig för mycket så man svettas. Ja de är rktigt svårt tycker jag. Vi får helt enkelt se vad jag hittar i gardroben. Kanake kan lägga upp en dagens på de ?!


Ja men nu ska jag ta en huvudvärks tablett och sen äta frukost och sen leta kläder för att klä mig och sen ut och kissa Zera. Sen bär de av till jobbet.

Hoppas ni får en fint dag så länge :)



.gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0