Lördag :)

Sitter på balkongen tillsammans med min älskling. Har haft en bra dag idag. Har varit och spårat i skogen med Zera och de gick bra förutom att hon inte tog apporterna men hon markerade de iaf. Men hon hade lite bråttom idag. Men hon tycker ju att de är bland de bästa i hela världen att spåra. Så jag är jätte nöjd med att hon hade hög fart idag. Bara att träna lite på andra saker så ska de fixa sig.

Annars så har de varit en riktigt lungn dag, vi fick mat hos Andreas föräldrar efter vi hade avrit och spårat för de var oxå med. Sen har de bara varit kolla på film och handlat som har gjorts. Nu väntar vi på att ugnen ska bli klar så vi kan värma vitlöks bröd och sen ska vi kolla på film. Våran box funkar inte till tv idag så därför får de bli film :)

Nu sitter vi bara här på balkongen och njuter av att solen har tittat fram en stund. Riktigt härligt är de. Vill att solen och värmen ska komma nu så att man känner att de är sommar. För de har jag inte riktigt kännt tycker jag. Tråkigt men sant.

Hoppas att allt går bra Johanna och att ni kommer fram som ni ska. Hoppas ni får de toppen bra!! ILY ♥

Hoppas att allt är bra och att ni har en fin lördag. 


Bild på min syster som är på väg till turkiet nu.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0