Ny dag...

Då var de måndag igen och arbetsveckan har börjat med att jag har jobbat hela dagen. 9-17.30 riktigt härligt att jobba. Imorgon blir de jobb igen och sen ska vi på agillity träning på kvällen jag och Zera. Super skoj är de. Sen händer de lite saker lite andra saker på onsdag som jag inte kommer att ta upp förens de är gjort. Så då blir ni lite nyfikna nu va ? :P


Kan även berätta för er att helgen har varit trevlig men den gick alldeles för snabbt. Men underbart att få träffa Andreas igen. Så nu längtar jag tills fredag då han kkommer hem igen :) Då har vi planerat lite vad vi ska göra i helgen.

Ja där fick ni lite uppdatering om vad som har hänt och ska hända.

Lovar er ett litet inlägg om min och Zeras present som vi fick av Andreas nu när han var iväg.


Nu blir de en lungn kväll innan de är dax för sängen och en efterlängtad sömn känns de som. Har haft ont i huvudet från och till hela dagen.



Ungefär så här känns mitt liv just nu. Lite rörigt, men fy så bra de blir när allt är klart :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0