Rörigt...

Äntligen torsdag och imorgon är de äntligen FREDAG. Som jag läntat efter denna Fredag. För då får jag ju träffa Andreas igen, ska bli så himla skönt och underbart att få vara med honom igen. Har inte träffat honom på 12 dagar och de är ju hur tråkigt som helst. Men fy vad vi ska njuta av att vara tillsammans. Vi lär ju inte slita ut varandra nu när vi inte ses så ofta. Men de blir ju extra mysigt på något sätt.


Längtar så sjukt mycket tills imorgon.

 

Annars idag så ska jag göra de vanliga sakerna som ska göras här hemma. Så nu ska jag göra mig klar för att sen ut och gå med min fina vovve. Tror att jag tar med mig kameran ut. De verkar ju som att de ska vara uppehåll idag så de får man ju hoppas. Annars ikväll så ska jag köra till hundklubben och träna. Får hoppas att de går bra.

 

lite om vad som händer. Vad händer för er del ?

 

 
Kärlek till er <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0