1 december

1 December idag tänk vad tiden går fort. Idag har jag inte gjort så jätte mycket egentligen har har kollat på tv lite suttit vid datan och sen har jag varit och färgat Tillas hår och kollade på tv med henne lite också innan jag gick hem till lägenheten igen. Det var riktigt kallt ute, marken hade börjat frysa. Men jag tycker att det är skönt på ett sätt det är ju ändå vinter nu så det är bara rätt.

Nu sitter jag här helt ensam i lägenheten och har det mysigt. Med tända stjärnor, ljusstakar och min och Andreas fina julgran. Den blev riktigt fin i år en riktig diseny gran. Det är så mysigt att bara sitta och titta på de. Man njuter verkligen. Nu fattas bara Andreas sen är allt perfekt. Han är verkligen den person som jag känner mig lyckligast med. Utan honom hade jag inte haft så roligt som jag har. Han är mitt allt och jag älskar  honom så enormt mycket.




♥ Njut av livet och av varandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0