25/12

Juldagen idag händer väl inte så jätte mycket idag. Har ju vsrit mer nu de senaste dagarna med städling och allt julstök.  Men jag tycker att jag hade en mycket bra och fin julafton men min älskade familj ingen som bråkade eller något sådant. Julklapparna var också mycket bra många fina saker och sådant som man behöver. Tycker att denna julen var toppen bra. Känndes som att alla måde bättre denna julen till skillnad från förra julen. Jag körde och hämtade morfar vid kvart i 2 och sen var han hos oss från ca kl 2 till 9 på kvällen. Det var skönt för oss alla att veta att han mår bra. Vi alla saknade mormor men vi klarade de bra ändå. Hon finns alltid med oss och hjälper oss när vi har det svårt det vet jag. Jag tror att det var hennes julklapp till oss att vi fick en fin och lungt jul. Älskar dig mormor du är underbar ♥

Nu ska jag börja packa min väska, ska åka till Andreas ikväll det ska bli mysigt. Så nu ska mamn komma på vad man ska packa med sig. Får ju inte glömma de viktigaste eller vad man ska säga. Min nyårs klänning. Men de hade inte varit hela världen ändå. För om jag glömmer de vilket jag inte tror att jag kommer göra för jag kollar alltid igenom väskan typ 10 gånger innan jag sicker. Men om jag hade glömt den så hade säkert min underbara pappa kunnat köra in och länma den när han ska jobba. Men nu får de inte bli så.

Nu ska jag börja packa. Sen ska jag mysa lite med min mamma och pappa innan jag åker iväg. Ha de så fint och god fortsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0