:)

Sitter här i min ensamhet och har ont i min rygg och nacke. Det gör sjukt ont.
Min dag så här långt har sett ut såhär. Jag gick upp vid 7 gjorde mig klar åt frukost åkte in till stan vid 8 tiden pappa släppte av mig i stan och jag gick upp och satte mig vid arbetsförmedlingen och väntade på att klockan skulle bli 9 då mötet skulle börja. För att fördriva tiden ringde jag till Andreas och pratade lite med honom. På mötet fick vi bara info om vad som gällde i de nya programet som man blir inskriven i nu.

När jag var klar där så gick jag ner på stan och kollade lite. Köpte en jul/födelsedags present till mamma och kollade efter något till de andra men hittade inget. Men jag hittade en kjol och ett linne till mig. Jag är riktigt nöjd med det. Det är inte ofta som jag går in i en affär och får syn på något som jag gillar. Brukar vara så att jag gillar de när det hänger på galjen eller på en prov docka. Men denna gången tyckte jag att de var riktigt snyggt även på mig. Blev super glad. Ville ju ha något nytt och de fick jag för ett bra pris. Super nöjd.

Så denna dagen får VG- så här långt, vi får väl se om de kan bli högre eller lägre under dagen. Det är min nacke som gör att de inte är helt hundra. Har väl legat konstigt inatt.


Men ni får ha de toppen bra.

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0