:)

Nu har mörkret lagt sig här utanför mitt fönster fast det var väl för någon timme sedan. Men om man kollar ut så känns det ändå inte som att det är lika ljust ute som de brukar och det är tack vare snön. Tycker att det är skönt att det är snö ute. Kan inte riktigt förstå folk som inte tycker om denna underbara snön. Det är kallt ute och det är ju bara för att det är snö och det hör ju till när det är vinter. Det är bara att klä på sig mer kläder om man hade tänkt vara ute en längre tid.


Jag sitter inne på mitt rum och lyssnar på mysig musik och löser korssord. Jag tycker att de är trevligt och avkopplande på samma gång. Att bara sitta och lägga tid på det man vill. Det är ju också nyttigt att lösa korssord det är ju hjärn gympa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0