onsdag

Idag är det onsdag och de första som jag ser när jag kollar ut är att det snöar. Det är trevligt men nu är ju bara frågan hur länge den ligger kvar. Det är ju faktiskat jul nästa vecka och då vill i alla fall jag ha lite snö. Det är så mysigt.

Idag så ska jag till arbetsförmedlingen och lämna en lapp sen är det tänkt att jag ska köra ner till morfar men har inte fått tag på honom ännu. Vet inte om han jobbar. Han ska få lussekatter som mamma gjorde häromdagen. Annars så ska jag väl inte göra så mycket tar kanske en liten promenad när jag fått de andra gjort.

Sen ber jag om ursäkt att de har blivit dåligt med uppdatteringen den senaste veckan. Har varit hos Andreas och då blir det inte att jag sitter vid datan så ofta. Det är när han jobbar som de blir mest för annars vill man ju vara med varandra. Så nu blir de lite inlägg igen men de vara inte så jättte länge. Ska nämligen åka till Andreas imorgon igen sista gången innan jul.

Imorgon ska Andreas och jag på bio i Ängelholm vi ska se New Moon. Jag är riktigt spänd på hur den är. De flesta som jag vet har sett den tyckte att den var bra så då hoppas jag att den är de också. Annars så ska vi nog inte göra så jätte mycket Andreas ska jobba så jag blir ensam på kvällarna men jag får väl försöka klara mig.

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0