.snö



Idag har det snöat näst in till hela dagen det är mysigt tycker jag. Träden blir så sjukt fina när de ligger snö på de. Man får mer julstämmning tycker jag hoppas att snön ligger kvar till julen det skulle vara helt underbart. Jag kommer inte ihåg vilket år det var snö på julafton kommer bara ihåg att mamma fick en cykel i julklapp och det var typ när Julia var så lite att hon fick åka i en barnstol på cyklen. Vilket alltså betyder att de var riktigt länge sen. Jag menar hon är ju 13 år nu och sjukt lång. Skulle verkligen vara jätte trevligt att få en vit jul som man kan komma ihåg.

Det känns som att denna julen kommer att bli bra, ska fira jul här hemma med familjen och morfar och det gillar vi. Får ta och fira lite jul lr vad man ska säga med Andreas nu i helgen. Lite tråkigt att vi inte kan fiar tillsammans men jag ville ju vara hemma med min familj och han ville också vara hemma och fira med sin. Han ska dessutom jobba på dagen så de blir bra så här.

Nu hade jag tänkt lägga mig och läsa lite sen ringa till Andreas innan jag ska sova. Ha det så bra.

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0