Söndag

Idag så åkte jag och min familj till Malmö vi skulle till entré. Trevligt  tycker jag. Det blev lite saker köpta bland annat 2 julklappar, annars så köpte jag nagelak till mig och lite andra roliga saker till Andreas paket kalender, haha. Visst är jag snäll?. Nu ikväll vet jag inte riktigt vad som ska hända ska nog bara ta de lungt och börja packa till imorgon när jag ska till Andreas. Saknar honom jätte mycket. Han är bäst!
Hade tänka måla mina naglar med mitt nya nagelak som min pappa valde. Riktigt fint tycker jag att de är. Du är så duktigt pappa.

Nu nästa vecka så sak jag och Andreas åka till Väla och köpa de sista julklapparna, vi hade även tänkt att baka lite, annars så ska vi mest njuta av att vara med varandra. Han är så mysig min Andreas. Finns ingen som honom. På lördag så ska Andreas ha ett litet kalas för han fyller ju år den 14:e men då jobbar han och jag är inte där. Sen på lärdag kvällen så ska vi till hans jobb på jul middag lr vad man ska kalla de. De ska väl blir roligt hoppas jag. 

Nej nu vet jag inte vad jajg ska skriva mer. Får se om jag skriver mer sen. Ha de fint! 

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0