Tisdag 22/12

God morgon :)


Nu har man vaknat och fixat lite saker som att ge katterna mat och vatten, fixat i kaminen så de fortfarande är varmt. Mamma fixade igång den innan hon körde till jobbet så snäll är hon. Så våran uppgift är att hålla igång den så den inte slocknar och blir kallt.


Mamma och jag åkte till kristianstad igår och fixade lite julklappar. Sen köpte jag en kläning också som jag hade tänkt ha på nyår. Jag tycker att den är jätte fin, den är svart och det är spets på den. Det var riktigt mycket folk på stan också typ alla affärer hade öppet till klockan 8 och sen skulle Erik och Calle uppträda klockan 8 så de förklarade mycket. När mamma och jag var inne på HM så var Calle det också och tror Erik också var där men han försvann. För när jag går fram och ska ta ett kort på honom för mamma sa att jag skulle göra de till Julia så ringer Calle till Erik och låter lite bortkomen eller vad man ska kalla de. Han säger så här :- Hej det är Calle, var är du någonstans?!


Men mamma och jag gjorde de som vi skulle på HM och gick vidare. Sen åkte vi till maxi mamma skulle handla lite mat som hon kunde ha på jobbet idag. Sen åkte vi hem och åt pizza. Efter de så hände det inte så jätte mycket jag satt lite vid datan sen ringde Andreas och då la jag mig och fortsatte prata med honom sen var de dags att sova.


nu är det inte långt kvar tills JULAFTON det är ju bara 2 dagar kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0