11/11-09


Hejsan .

Idag är det onsdag och det regnar ute riktigt trist. Min dag började med att jag vaknade när mamma gick upp i morse vid 6 tiden. Då trodde jag inte att jag skulle kunna somna om men de gick bra. Skönt. När jag sen vaknade för att gå upp ringde min syster och pratade lite, kollade hur jag kände min efter sprutan igår. Jag måste säga att jag inte känner så jätte mycket som jag trodde jag skulle göra. När jag pratat färdigt med Johanna så ringde jag till Andreas och kollade hur han mådde och så. Underbart och ligga i sängen och prata med honom. Han är så himla mysig, finns ingen som får mig att känna så som han. Han är bara bäst.

När jag sedan var klar för att köra in till morfar så ringde jag först och kollade så han var hemma och det var han. Satt där och pratade i ca 40 minuter för han skulle iväg sen. Det var trevligt tycker jag. Vi pratade fotboll och lite annat. Han sa att de kanske ska starta ett nytt damlag i HIF och de låter ju bra. Så jag sa att jag var intresserad. Saknar fotbollen så sjukt mycket. Det är en underbar känsla att få spela och känna att rör på sig utan att behöva tänka på det som träning. Utan det är bara roligt hela tiden. Så vi får väl se hur det blir, vill verkligen börja spela igen, men blir det inget lag får jag väl kolla något annat lag.

När morfar skulle iväg körde jag upp på coop forum och handlade lite som jag behövde när jag gjort det sökte jag även jobb där. Men utan något resultat, de sa att de inte behövde någon att de redan hade några som de kunde ringa in om de behövdes. Som vanligt känns de som. Riktigt tråkigt att inte ha något jobb. Man känner sig så misslyckad. Man får ju hoppas att det lossnar mer så att jag kan få ett jobb. Men det är ju skönt att man vet att man inte är ensam om att vara utan jobb.

Nej nu får det räcka för stunden ska gå ut och hämta in posten. Ni får ha det fint så länge.

Kramar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0