Den 25 smäller det ;)

Hej hej.


Idag är det onsdag den 25/11 det betyder att många blir glada idag för at de är löning men jag får vänta tills nästa vecka och det är oki för mig skönt att få pengar överhuvudtaget fast de inte är så mycket så klarar jag mig ändå. Man får hela tiden tänka efter när man ska handla något. Behöver jag verkligen detta? Kommer jag använda detta? och det kan vara lite små jobbigt för om man verkligen vill ha något och kollar på priset och de är lite högre än vad man tänktsig så struntar jag oftast i att köpa de. Istället för att unna mig de.

Det är fel egentligen men kan inte hjälpa att jag tänker så. Jag tycker nästan att det är roligare att köpa något till andra än till mig själv. För då känner man sig så snäll och omtänksam.

Nu när det snart är jul så tror jag att jag inte kommer köpa så mycket till mig själv innan ajg har köpt julklappar. Ska bara komma på vad man ska köpa till alla. Har bara en ide och det är till Julia men säger inte vad det är.

Det som är lite små jobbigt är att mamma och andreas fyller år den 14 alltså 10 dagar innan jul. Då ska man liksom vara så smart att man ska komma på 2 saker till de. Riktigt svårt.

Men de blir nog bra med de. Har ju ändå tid på mig att köpa och komma på är ju ändå jul om ca en månad:)

Tycker jätte mycket om julen den är så mysig. Men det finns tyvärr en sak som jag saknar med julen och det är att vi inte får ha mormor hos oss. Saknar henne jätte mycket. En helt underbar människa som jag älskar så mycket. Men hon finns alltid hos oss det vet jag.


                                                                                                         Våran julgran förra året:)
Ha en fin dag
 Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är ju inte ensam att tänka så när det gäller shopping. De flesta tänker efter innan det handlar !

2009-11-25 @ 21:32:58
URL: http://firstkiss.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är ju inte ensam att tänka så när det gäller shopping. De flesta tänker efter innan det handlar !

2009-11-25 @ 21:33:20
URL: http://firstkiss.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jo det har jag inte sagt att de inte gör.

2009-11-26 @ 12:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0