Tips .

Tips!


Ja då var det dags för mitt första tips här på min blogg. Hoppas att ni gillar det.

Mitt tips är värmeljus.

Sitter du ensam och fryser så kan man alltid tända ett värmeljus det ger både värme och sällskap på något sätt tycker jag. Om man vill pigga upp sig kan man ju alltid köpa värmeljus med doft. Finns det något underbarare än att känna en doft som kanske påminner om något roligt?

Ett exempel är om man tar ett värmeljus som luktar vanilj så kanske det påminner om sommaren eller något annat roligt. För vem hade inte velat ha sommar nu? Jag menar det är inte så roligt med allt regn och den kyliga vinden.

En annan sak som är väldigt mysig med värmeljus nu när det är höst är att fylla upp ett badkar med vatten och bubbler. Sätta värmeljus på badkars kanten krypa ner med en bra tidning eller någon lungn och fin musik så man får en riktigt bra avslappning.
 Det är så himla underbart.

Hoppas att ni tycker att mitt tips var bra. Ha det så mysigt :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0