Fredag


Ikväll blir det idol:) Det gillar vi dom är så duktiga och de är roligt att se att de verkligen utvecklas vecka för vecka:) Mina favoriter är Erik, Tove och så gillar jag Eddie. Ikväll så är det ju duetter som gäller och de som kommer sjunga tillsammans är: Erik och Tove, Calle och Mariette å Eddie och Reza.

Den som jag vill ska åka ut ikväll är Reza men de vet jag att de inte kommer hända tyvärr.

Lite om vad som har hänt under dagen. Körde ner och hämtade min lilla syster Julia när hon slutat skolan sen körde vi och handlade lite fika som vi sen skulle fika med morfar. När vi hade handlat så körde vi och till elgiganten där morfar väntade. Julia skulle få en Ipod. När de var klart så körde vi och tankade sen ner till morfar och fikade som var vi där tills det var dags att köra Julia till träningen. Sen körde jag hem.

Vad har ni hittat på idag?


  En bild på Erik bara för att han var bäst   förra veckan. Då Temat var världens bästa låt. Han hade valt en låt av Queen - The show must go on. Riktigt bra.

http://tv4play.se/noje_och_humor/idol?videoId=1.1313192 För dig som missade de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0