Godkänt ?

Hejsan .

Kan börja med att berätta att jag fått tillbaka min data nu. Känns skönt så nu kan de bil lite inlägg.


Dagen idag har varit bra tycker jag. Eller ganska bra har haft ont i magen det började igår kväll när jag hade lagt mig. Sjukt jobbigt, trodde att de skulle gå över när jag hade sovit men de gjorde de tyvärr inte. Så på morgonen kände jag mig helt off. Gick upp vid halv 9 åt lite frukost för att se om de gick över men de gjorde de inte. SÅ när Andreas skulle iväg och träna så la jag mig i sängen för att vila lite. och de blev faktiskt bättre. Skönt.
Annars har dagen varit bra har tagit sprutan idag (svin influensan) känns bra. Får ju bara se hur de känns imorgon man får ju hoppas att bivärkningarna inte blir för många. Men de blir nog bra ändå.

Varit hos morfar nu ikväll också. De var trevligt som alltid. Satt och fikade lite och pratade. Ska ner till han imorgin också för att lämna lite mat. Blir väl att man sitter där ett tag och pratar och håller han sällskap. Tycker så synd om honom att få sitta där helt själv. Men de är ju så det är tyvärr.


Ja mitt andra inlägg här och det blev väl helt oki. Jag tycker själv att ajg kan få godkänt. Man får ju ta den tid de tar för att komma in i det. Men ha det underbart så hörs vi imorgon.


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0