.seg

Denna dagen känns så himla seg men fråga mig inte. Jag tror att de kan vara att jag inte har något att göra. Mina planer för denna dagen gick liksom upp i rök när jag gick upp ur sängen och hade ätit frukost. Då kom det världens mens värk. Inte alls skoj. Så nu ligger man på sängen och tycker synd om sig själv. Men en sak är iaf bra att jag inte känner av några biverkningar efter sprutan som jag tog i tisdags. Det är ju ett stort plus. Det är tillräkligt med mitt mag ont som jag hoppas går över snart. Jag får väl träna och sådär imorgon ist för idag. känns faktiskt som att jag behöver ta de lungt.

Jag är så sjukt kär i dig .           Älskar min Andreas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0