21.18




Kvällen för min del ha bestått av en väldigt skön promenad kelat med katterna suttit lite vid datan sedan har jag läst lite. När mamma kom hem från dansen så gjorde hn gröt som vi åt till kvällsmat. Så nu ska jag fixa lite på mitt rum och förbereda lite inför morgon dagen. läga fram jobbe kläderna och plocka undan lite saker ska nog dammsuga lite också. Tycker att det känns så skönt att lägga sig när man har dammsugat så det ska jag göra. Sedan blir det nog sängen för min del, ska läsa lite innan jag ska prata med Andreas.

Ha en fortsatt trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Johanna

åh fina Zac, saknar katterna så jag kan dö!!

Städningen blev bra och det är så snyggt här nu ;)

2010-04-18 @ 23:46:59
URL: http://firstkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0