Bra vecka

Nu var de längesen jag bloggade igen ber än en gång om ursäkt. Har varit hos Andreas sedan i söndags och kom hem igår. blev inget bloggande eftersom jag kände att jag ville umgås med min famij. Så det blev mys framför tvn. Kollade på så ska de låta. Det är ett väldigt trevligt och roligt program.

Kan berätta lite om min vecka för er. Först så var det helgen då jag och mamma åkte till tyringe och kollade på när Julia tävlade sedan körde vi till kristianstad och gick lite på stan. Sen på kvällen åkte jag hem till min syster Johanna och åt mat och gjorde mig klar för att sedan dra vidare till Frida. Sedan var de vidare till Q-bar.


Söndagen åkte jag hem till Andreas och var med honom. Alltid lika trevligt. Blev en lungt söndag för oss vilket var väldigt skönt eftersom att jag bara sov ca 4 timmar på natten.

Sedan Jobbade jag måndag, Tisdag var ledig onsdag då Christoffer kom och hälsade på eller jag han hjälpte Andreas att sätta in sterion i bilen oc när de gjort de blev de lite fika och lite prat. Jobbade även Torsdagen och Fredagen. Men Har varit skönta att jag slutade tidigt de dagarna som jag jobbade. Igår efter jobbet så gick jag hem till Johanna och var där lite sedan gick vi ner till stan och möte Julia för att köpa skor. Det blev ett par röda och ett par svarta. Kan lägga in bilder senare. när vi var klara på stan så gick vi hem till Johanna igen då vi gjorde lite mat. Mycket gott. Det blev en pasta rätt som Johanna kommit på själv och jag måste säga att den är sjukt god. Sedan på kvällen så var jag bara hemma som jag skrev innan så denna veckan har varit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0