..Gässsp..


Sitter och väntar på att mamma och pappa vill komma hem så jag kan köra och hämta de. För att sedan lägga mig och sova.

Min dag idag har varit bra tycker ajg, den har varit rätt slö men de är skönt ändå. Sov ju länge idag åt frukost, fixade disken, satt vid datan, sjöng sing star med Julia, sen var det mat som gällde och när vi hade ätit ringde jag till Andreas och pratade lite med honom. Sedan bytade jag om för att sedan följa mde mamma och pappa till Annelie och Micke. Var där i några timmar sedan körde jag de till björket sedan hem. Nu här hemma så har jag inte gjort så jätte mycket, sitter mest och väntar på att de ska ringa.

Imorgon så är mina planer att åka till Andreas men ska bara vara där över dagen. Men de blir ju trevligt ändå. Njuter av varje sekund som jag får tillsammans med honom. För att sedan jobba dagen efter från 07.00-19.15. Härliga tider. Men skönt att jag ska få åka med pappa till jobbet.

Nej nu orkar jag inte skriva mer. men ha de så bra och sov så gott!
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0