Påsk afton.

Idag är det påsk afton och dagen har spenderats i malmö. Trevligt och vilket underbart väder. Vi körde till västra hamnen och gick och kollade på de lyxiga lägenheterna som ligger där. Mycket tjusiga tycker jag. Solen sken och den värmde faktiskt imellan åt när det inte blåste. men det var underbart trevligt. Sedan körde vi vidare och hamnade på IKEA och gick där inne ett tag. Blev en wok panna för min del. Så nu ska jag lära mig tycka om wok. Men de blir nog bra med de, jag kan ju välja själv vad jag vill ha i.

Resten av dagen eller kvällen heter det ju vet jag inte vad som händer, funderar på om jag ska gå upp och sjunga lite sing star. Men annars blir det nog bara att ta de lungt. Men jag är hyfsat nöjd med dagen idag annars.

Hur har ni haft det idag? hoppas att ni har haft en trevlig dag i alla fall :)

 

 

 
Som ni ser så är de rätt lyxigt :) Dock inte min bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0